måndag 17 mars 2008

I am a blogger...yes I am...



Vilken aktiv bloggare jag blivit helt plötsligt! :)
Kunde inte tro det var sant när jag tittade ut imorse...snö igen....
Nu vill jag att det ska bli VÅR! Kiika anropar Solen!...kom...

Här är vi annars väldigt morgonpigga nuförtiden. Föräldrarna stiger motvilligt upp med ögonen som små streck när fröken övertalat dem i en halvtimme. Det var extra tungt i morse eftersom jag lämnade i soffan igår och tittade klart en film. Jepp! Jag såg även slutet vilket är sällsynt nuförtiden. Det var en thriller "Hide and seak" med Rober Deniro och den var så spännade så jag kunde inte sluta se den. Fick faktiskt förflytta mig från vardagsrum till sängkammaren med många lampor på när den var slut. Den var lite läskig.

Vi är bjudna på bröllop i sommar och jag har redan inhandlat Emmas Outfit på REA. Det blev en H&M klänning med tillhörande skor. Och en bekant har stickat en vit bolero till. Hon ska bli så söt! Hoppas de passar då i Juni och hon inte drunknar i dem...
Vad sjutton ska man själv ha på sig*?! Ett kapitel för sig.....

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj, oj...Emma kommer ju att se ut som en prinsesso!!